Trädgårdsmässa

Sov länge i morse - gode vännen R firade sin femtioårsdag med hejdundrande kalas igår och vi kom hem lagom sent. Kul med fest!
Kom vid frukostbordet på att det är sista dagen för trädgårdsmässan och konstaterar att det hinner jag nog inte med. -Vad ska du göra då? undrar maken och dottern i kör (sonen sov över hos en kompis). Eh, ja det visste jag ju faktiskt inte. Så jag ringde och fick med mamma till Älvsjö och några timmars traskande mellan montrarna.
Fast någon eldkrasse hittade jag inte. Bara brudslöja och fröer...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kära Anna-Karin! Igår hade jag 40års fest som du och din man skulle varit inbjudna till. Jag skrev listan till festkommitten som sedan tyvärr missat er vid överföring till etiketter. Min make har tagit på sig skulden och berättade det idag (dagen efter festen...). Nu ser jag att ni varit på fest och det var ju tur. Då hade ni förmodligen ändå inte kunnat.
Kram Nathalie

2008-04-13 @ 21:28:23
Postat av: Nathalie

Kära Anna-Karin! Igår hade jag 40års fest som du och din man skulle varit inbjudna till. Jag skrev listan till festkommitten som sedan tyvärr missat er vid överföring till etiketter. Min make har tagit på sig skulden och berättade det idag (dagen efter festen...). Nu ser jag att ni varit på fest och det var ju tur. Då hade ni förmodligen ändå inte kunnat.
Kram Nathalie

2008-04-13 @ 21:28:52
Postat av: Nathalie

Kära Anna-Karin! Igår hade jag 40års fest som du och din man skulle varit inbjudna till. Jag skrev listan till festkommitten som sedan tyvärr missat er vid överföring till etiketter. Min make har tagit på sig skulden och berättade det idag (dagen efter festen...). Nu ser jag att ni varit på fest och det var ju tur. Då hade ni förmodligen ändå inte kunnat.
Kram Nathalie

2008-04-13 @ 21:29:13
Postat av: Nathalie

Lite tjatigt där :-) Men budskapet har nog gått fram. Det var lite knas med tekniken igår.

2008-04-14 @ 09:51:05
Postat av: Anna-Karin

Gråt inte - se det som en chans att få fira igen :-)

2008-04-17 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback