Musik på Kammaren

Det är inte bara allmän vinterdepression som håller mig ifrån bloggen. De senaste veckorna har jag haft dubbla jobb - min chef har passat på att vara långledig och i ett obevakat ögonblick tackade jag ja till att vikariera.

Nej, det är faktiskt inte ett dugg synd om mig. Jag har jättekul på jobbet. Det är bara lite mycket just nu, så jag hinner inte riktigt med allt som  händer. Helt plötsligt fick vi klart för oss att det var dags för "Musik på Kammaren" med stråkelever från
Kulturskolan. I onsdags.  Dottern hade råkat glömma att berätta för oss att det var dags. Men som tur var fanns inget extra inplanerat (utöver lite jobb som väl kunde vänta till morgondagen). Nedan syns två tonåriga cellister, beredda att spela en cellokonsert av Vivaldi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback